Heb je het al gehoord?

Nieuwe Rector en Conrector Onderwijs

Op 1 augustus 2024 krijgt het Lorentz Lyceum een nieuwe Rector en een nieuwe Conrector Onderwijs.

Nieuwe rector

Ard de Graaf start op 1 augustus 2024 als rector van het Lorentz Lyceum en van Rivers International School Arnhem. Ard heeft veel ervaring binnen het voortgezet onderwijs. Hij begon zijn carrière als docent Engels op het Olympus College. Daarna was hij in verschillende (leidinggevende) en eindverantwoordelijke functies werkzaam bij o.a. Landstede Groep. Op dit moment is Ard als interim-directeur verbonden aan het Thomas a Kempis College in Arnhem.

Nieuwe Conrector Onderwijs

Op 1 augustus 2024 start Judith Prakken als Conrector Onderwijs. Judith heeft bestuurskunde gestudeerd en de docentopleiding maatschappijleer/ maatschappijwetenschappen aan UTwente afgerond. Zij heeft daarna veel ervaring opgedaan als docent en teamleider havo op College Zuid, een havo-/vwo-/tto-school. Zij werkt nu als teamleider bovenbouw op Lyceum De Grundel.

Wij zijn blij dat Ard en Judith hun kennis en ervaring in gaan zetten voor zowel Het Lorentz Lyceum als Rivers International School Arnhem en kijken uit naar hun komst!