Ons doel

Zelfbewust

We leiden onze leerlingen op tot verantwoordelijke en zelfbewuste wereldburgers. Ze nemen de regie over hun eigen leven. Als school bereiden we iedereen voor om positief bij te dragen aan een steeds veranderende wereld met verschillende mensen, meningen en ontwikkelingen.

Onze visie op leren en ontwikkelen? Leren is een actief, sociaal en betekenisvol proces. Het draait om:

• Persoonlijke groei: ik ken mijzelf, ik wil leren en ik heb het vertrouwen dat ik kan groeien.

• Betekenis: wat ik leer, is betekenisvol voor mij en de wereld waarin ik wil leven.

• Relatie: we gaan met een positieve intentie, zorgzaam en respectvol met elkaar om.

• Ontdekken: we gaan op zoek naar en staan open voor nieuwe ervaringen en inzichten.

• Ontwikkelen: we creëren een omgeving waarin onze kwaliteiten en mogelijkheden tot ontwikkeling kunnen komen.

Wil je meer weten? Bekijk onze schoolgids